مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 06:372022-05-06سياسي

جهاد و شهادت از ارزش های ناب اسلامی است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از جهاد و شهادت به عنوان ارزش های ناب اسلامی یاد کرد که در گذر تاریخ مورد هجمه دشمنان قرار می گرفت.

- ، حجت الاسلام علیرضا ادیانی پنجشنبه شب در یادواره شهدای اردیبهشت مقاومت و یادبود شهید حسین مشتاقی که در مصلای امام خمینی (ره) نکا برگزار شد، از اسلام به عنوان یک پدیده درخشان یاد کرد که همانند همه پدیده های اجتماعی در معرض آفات و تهدید قرار می گیرد.

وی افزود: برخی از آفات درونی بوده و در داخل کشور مورد تهدید قرار گرفته و برخی دیگر از آفات برونی و در خارج از مرزهای اسلام و کشورهای اسلامی تهدید می شود.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اضافه کرد: در مقابل آفات و آسیب های درونی امر به معروف و نهی از منکر به عنوان جهاد دفاعی در این سیستم تعبیه شده که باید به عنوان ارزش به آن ارج نهاده شود.

به گفته حجت الاسلام ادیانی اگر جامعه ای نسبت به ارزش ها و ضد ارزش ها حساس نبود و امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان معیار ارزشی قرار ندهد تهی خواهد شد .

وی ادامه داد: در مقابل تهاجم و شبیخون فرهنگی جهاد، شهادت، دفاع هشت ساله مقدس، نظام سیاسی ولایت همه را دست خوش تغییر قرار می دهد که راه برون رفت از این آسیب ها عمل به دو فریضه فراموش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد و شهادت از ارزش های ناب اسلامی است

جهاد و شهادت از ارزش های ناب اسلامی است