مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-05-05سياسي

احیای خانه شهید مدرس در انتظار طرح مطالعاتی


سمیه محمودی، نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در  شهرضا با اشاره به بودجه 1401 اظهار داشت: یکی از سخت ترین بودجه ها را امسال برای شهرضا گرفتیم به دلیل اینکه دولت اکثر ردیف ها را حذف کرده بود و ردیف ملی فاضلاب حذف و استانی شده بود، پیگیری کردیم و ردیف هایی که حذف شده بود را احیا کردیم.

وی افزود: حدود 11 میلیارد تومان در لایحه برای فاضلاب شهرضا در نظر گرفته بودند که علاوه بر آن 20 میلیارد تومان دیگر را با رایزنی با کمیسیون تلفیق اضافه کردیم و در بودجه امسال حدود 31 میلیارد تومان برای پروژه فاضلاب شهرضا اختصاص پیدا کرد.

محمودی با اشاره به احیای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی و اختصاص 15 میلیارد تومان برای آن گفت: در سال گذشته شهرضا جزو سامانه دوم آبرسانی قرار گرفت اما حذف شد و با پیگیری که انجام شد، شهرضا دوباره اضافه شد و نیاز به پیگیری جدی دارد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حق و حقوق شهرضا باید پیگیری شود، بیان کرد: قطار حومه ای از بهارستان تا شهرضا حذف شده بود و دوباره احیا کردیم و 5 میلیارد تومان بودجه برای آن اختصاص دادیم.

وی با بیان اینکه 10 میلیارد تومان اعتبار برای طرح های هادی روستایی اختصاص دادیم، بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در سه سال اخیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای خانه شهید مدرس در انتظار طرح مطالعاتی

احیای خانه شهید مدرس در انتظار طرح مطالعاتی