مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 12:372022-05-05سياسي

برگزاری رزمایش سراسری جهادگران فاطمی از 17 اردیبهشت ماه در یزد


جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در این استان با مشارکت بیش از 200 گروه جهادی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سردار حسین زارع کمالی پیش از ظهر امروز در نشست خبری رزمایش جهادگران فاطمی باتبریک عید سعید فطر و تقدیر و تشکر از حضور پرشکوه مردم در روز جهانی قدس، نقش رسانه ها در جهاد تبیین و مقابله با جنگ ترکیبی دشمن را مهم برشمرد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ترویج ناامیدی در جامعه، بر لزوم شناسایی نقاط قوت و معرفی توانمندی ها و ظرفیتهای از سوی رسانه ها تاکید و اظهار کرد: رسانه ها همواره باید به عنوان چشم بینا و گوش شنوای جامعه مراقب این دسیسه های دشمن باشند و در راستای ترویج امید در جامعه و تقویت روحیه امیدواری تلاش کنند.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در استان، گفت: این رزمایش از 17 اردیبهشت ماه به مدت 10 روز در استان با هدف امیدآفرینی و ارائه خدمات بهتر به مردم برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح فعالیت گروه های جهادی پرداخت و افزود: ورود بسیج بر اساس نیازهای جامعه است که از دفاع مرزها گرفته تا کمک به مسائل مردمی در حوزه های مختلف و جهاد در عرصه علم و دانش که به خوبی عمل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش سراسری جهادگران فاطمی از 17 اردیبهشت ماه در یزد

برگزاری رزمایش سراسری جهادگران فاطمی از 17 اردیبهشت ماه در یزد