مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 11:522022-05-05سياسي

رزمایش جهادگران فاطمی در گیلان برگزار می شود


رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی، گفت: این رزمایش ملی در هفته بسیج سازندگی به منظور خدمت رسانی به گروه های هدف در گیلان برگزار می شود.

- ، سرهنگ احمد ابراهیمی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به ویژه برنامه های بسیج سازندگی گفت: رزمایش جهادگران فاطمی همزمان با سراسر کشور از تاریخ 17 تا 26 اردیبهشت به منظور خدمت رسانی به گروه های هدف در گیلان برگزار می شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه 800 گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی شرکت دارند، تصریح کرد: ویژه برنامه های متنوعی در حوزه های مختلف و به مناسبت هفته بسیج سازندگی در نظر گرفته شده است که با مشارکت بسیجیان و گروه های جهادی اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه آبرسانی به 750 روستای گیلان در دستور کار بسیج سازندگی قرار دارد، بیان کرد: این پروژه 3 ساله توسط سپاه قدس گیلان و قرارگاه امام حسن (ع) در حال اجرا است و در تلاش هستیم که در موعد مقرر آن را به اتمام برسانیم.

سرهنگ ابراهیمی با اشاره به دیگر برنامه های هفته بسیج سازندگی، عنوان کرد: قرار است به منظور تأمین رفاه حال نیازمندان، 8 هزار بسته معیشتی و 50 سری جهیزیه به تازه عروسان اهدا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش جهادگران فاطمی در گیلان برگزار می شود

رزمایش جهادگران فاطمی در گیلان برگزار می شود