مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-05-05بين الملل

66 درصد از آمریکایی ها از عملکرد اقتصادی بایدن ناراضی هستند


جدیدترین نظرسنجی شبکه آمریکایی «سی ان ان» نشان می دهد که 66 درصد از آمریکایی ها از عملکرد اقتصادی بایدن ناراضی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، طبق جدیدترین نظرسنجی سی ان ان، افکار عمومی مردم آمریکا در قبال موضوع اقتصاد به بدترین وضعیت خود در یک دهه رسیده است و بسیاری از مردم آمریکا می گویند که در زندگی های خود احساس فشار مالی می کنند.

طبق این نظرسنجی، بدبینی مردم آمریکا به جو بایدن رییس جمهور آمریکا در اداره معضلات اقتصادی نیز رو به افزایش است به طوری که اکثر بزرگسالان آمریکایی می گویند که سیاست های وی به اقتصاد آسیب وارد کرده است و هشت نفر از هر ده آمریکایی بر این باورند که دولت بایدن اقدامات کافی برای مقابله با تورم را انجام نمی دهد.

نتایج این نظرسنجی نشان می دهد که تنها 23 درصد شرایط اقتصادی را تا حدودی خوب ارزیابی کرده اند که از 37 درصد در ماه دسامبر و 54 درصد در ماه آوریل کاهش داشته است.

آخرین باری که آمار افکار عمومی آمریکا در خصوص مسائل اقتصادی تا این حد در نظرسنجی سی ان ان ضعیف بود، نوامبر سال 2011 بود که فقط 18 درصد از آمریکایی ها، شرایط اقتصادی را خوب می دانستند.

طبق این گزارش، اقتصاد همچنان نقطه ضعف قابل توجهی برای رییس جمهور است و میزان محبوبیت کلی بایدن در مسائل اقتصادی تنها 41 درصد است و  59 درصد مخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

66 درصد از آمریکایی ها از عملکرد اقتصادی بایدن ناراضی هستند

66 درصد از آمریکایی ها از عملکرد اقتصادی بایدن ناراضی هستند