مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 18:172022-05-04سياسي

آیت الله نوری همدانی: امت اسلام برای سرنگونی رژیم غاصب اسراییل متحد شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله حسین نوری همدانی امروز در دیدار حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی خطیب رییس مجلس اسلامی اعلای شیعیان لبنان با اشاره به آیه هشتم از سوره منافقین( وَلِلَّهِ الْعِزَّهُ وَلِرَسُولِهِ وَلِلْمُؤْمِنِینَ وَلَکِنَّ الْمُنَافِقِینَ لَا یَعْلَمُونَ) بر ضرورت حفظ عزت اسلام و جامعه اسلامی تاکید کرد.

وی با اشاره به اوضاع کنونی جهان اسلام تصریح کرد: تنها راه حفظ عزت و عظمت اسلام اتحاد مسلمانان  است و در فرهنگ اسلامی مرزهای جغرافیایی هیچ معانی ندارد و قرآن از مسلمانان به عنوان یک امت واحده نام برده است.

این مرجع تقلید شیعیان با بیان ضرورت تمسک به اسلام ناب محمدی افزود: تنها راه عزت بخشی به اسلام و جامعه اسلامی پیروی از اسلام ناب محمدی و احیای فرهنگ جهاد در مقابل استکبار جهانی و دشمنان اسلام است از این رو باید با تبیین معارف حیات بخش اسلامی و آگاه نمودن مسلمین جهان در مقابل جریان های فتنه گر ایستاد.

وی ضمن تقدیر از حضور گسترده مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس مطرح کرد: تنها حضور گسترده مردم در روز قدس کافی نیست، بلکه باید با اتحاد و بسیج نیروها رژیم غاصب اسراییل را برای همیشه سرنگون کند و فلسطین را به آغوش اسلام بازگرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نوری همدانی: امت اسلام برای سرنگونی رژیم غاصب اسراییل متحد شود

آیت الله نوری همدانی: امت اسلام برای سرنگونی رژیم غاصب اسراییل متحد شود