مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-05-04بين الملل

سفیر روسیه: هیچ مانعی برای همکاری تسلیحاتی مسکو-تهران وجود ندارد


سفیر روسیه در ایران با تأکید بر لزوم گسترش روابط مسکو-تهران تأکید کرد که هیچ مانعی برای همکاری های تسلیحاتی بین دو کشور وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، لوان جاگاریان سفیر روسیه در تهران درمصاحبه با روزنامه ایزوستیا با اشاره به تحریم های غرب تصریح کرد که مسکو و جمهوری اسلامی ایران مذاکرات در خصوص ادغام سامانه های پرداخت ملی میر و شتاب را در مقابل تحریم ها علیه روسیه تسریع می بخشند.

وی در بخش دیگری از گفت وگوی خود با جلب توجه به چشم انداز گردشگری در ایران از مسافران روس درخواست کرد که در کشو رهای منحصراً دوست فدراسیون روسیه به تفریح و گردش بپردازند.

جاگاریان با اشاره به تحریم ها علیه ایران گفت که پس از لغو تحریم های تسلیحاتی علیه جمهوری اسلامی، هیچ گونه مانعی برای توسعه همکاری در زمینه تسلیحات بین ایران و روسیه وجود نخواهد داشت و ادامه داد که تهران تنها برای اهداف دفاعی از روسیه تسلیحات خریداری می کند.

رسانه های انگلیس کارخانه تولید اخبار جعلی هستند خبرنگار ایزوستیا در سؤالی درباره ادعاهای رسانه های انگلیسی مبنی بر عرضه تسلیحات از سوی ایران به روسیه از جمله سکوهای پرتاب موشک ضدهواپیما گفت: بگذارید اول اینگونه شروع کنم کنم که رسانه های انگلیسی و نه تنها رسانه های انگلیسی به کارخانه تولید اخبار ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر روسیه: هیچ مانعی برای همکاری تسلیحاتی مسکو-تهران وجود ندارد

سفیر روسیه: هیچ مانعی برای همکاری تسلیحاتی مسکو-تهران وجود ندارد