مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 23:372022-05-03سياسي

پرستوهای عاشق خانطومانی هرگز از یادها نخواهند رفت


13 رزمنده سپاه کربلای مازندران در خان طومان سوریه به شهادت رسیدند، این خبری بود که اردیبهشت ماه سال 95 به سرعت در فضای مجازی و حقیقی دست به دست شد و هیچ گاه این رشادت و ایثار از ذهن مازندرانی ها نخواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، 13 رزمنده سپاه کربلای مازندران در خان طومان سوریه به شهادت رسیدند، این خبری بود که اردیبهشت ماه سال 95 به سرعت در فضای مجازی و حقیقی دست به دست شد و هیچ گاه از ذهن مازندرانی ها نخواهد رفت.

حبیب الله (بهمن) قنبری، رحیم کابلی، رضا حاجی زاده، حسن رجایی فر، سیدرضا طاهر، سیدجواد اسدی، سعید کمالی، محمود رادمهر، علیرضا بریری، علی عابدینی، حسین مشتاقی، علی جمشیدی و محمد بلباسی نام 13 پرستوی عاشقی است که در کشور سوریه به شهادت رسیدند.

  شهدایی که با سوءاستفاده تکفیری ها از فرصت ایجاد شده از آتش بس کوتاه در غربت آسمانی شدند و به گفته رهبر انقلاب این شهادت در غربت امتیاز بزرگی است که در پیشگاه خدای متعال فراموش نمی شود.

  بهشهر، آمل، بابل، ساری میاندورود، بابلسر، فریدونکنار، نکا، نور و قائم شهر دیار این شهداست، دیاری که مجنون وار از آن هجرت کردند تا به یار برسند و  رسیدند، آن هم چه رسیدنی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستوهای عاشق خانطومانی هرگز از یادها نخواهند رفت

پرستوهای عاشق خانطومانی هرگز از یادها نخواهند رفت