مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 16:322022-05-03سياسي

ترقی : مناظره رییسی با روحانی؟ نه ، نفعی ندارد


افکارعمومی مردم سرگرم یک مناظره و دعوای بین رییس جمهور فعلی و قبلی شود نفعی برای کشور ندارد و افکارعمومی جامعه را تحت تأثیر قرار می دهد و مسائل اصلی کشور فراموش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک نامه نیوز نوشت: این روزها که سیدابراهیم رییسی در پاسخ به انتقادها دائم به یادآوری مشکلات و گرفتاری های به جا مانده از دولت حسن روحانی اشاره می کند، بخش هایی از صحبت های انتخاباتی او در رسانه ها و فضای مجازی بازپخش می شود، از جمله آنها کنایه های سال های گذشته سیدابراهیم رییسی به حسن روحانی برای مناظره با احمدی نژاد با هدف مشخص کردن مقصر وضع موجود است.

در واقع باز پخش کنندگان این اظهارات پیشنهاد سیدابراهیم رییسی را به خود او باز می گردانند و می خواهند یک بار برای همیشه در مناظره با حسن روحانی تکلیف مقصر وضع موجود را مشخص کند و کشور را بیش از در وضعیت بلاتکلیفی نگه ندارد.

حمیدرضا ترقی درباره پیشنهاد مناظره سیدابراهیم رییسی با حسن روحانی برای مشخص کردن مقصر وضع موجود گفت: پرداختن به این مسائل در شرایط کنونی مسئولان را از انجام وظایف اصلی شان دور می کند چون این نوع حاشیه ها مسئله اصلی کشور نیستند.

معتقدم رسیدگی به مسئله ترک فعل مسئولان باید از طریق دستگاه قضایی دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترقی : مناظره رییسی با روحانی؟ نه ، نفعی ندارد

ترقی : مناظره رییسی با روحانی؟ نه ، نفعی ندارد