مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 16:122022-05-03سياسي

وزیر کشور به غرب مازندران سفر می کند/ ساخت تله کابین در کلاردشت


نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس یا اشاره به عزم همه قوا برای خدمت به مردم گفت: وزیر کشور برای بررسی مسائل منطقه فردا به غرب مازندران می کند.

- ، محمدعلی محسنی بندپی عصر سه شنبه در جلسه امور زیربنایی و اقتصادی در نوشهر با بیان اینکه عزم همه قوا برای خدمت به مردم جدی است، افزود: فردا در منطقه میزبان وزیر کشور هستیم تا بتوانیم در راستای رشد اقتصادی گام برداریم.

وی با اشاره به شعار سال جاری گفت: شعار رهبری تمرکز بر تولید و اشتغال بوده و به حمدالله در منطقه شاهد اجرای پروژه هایی هستیم که در توسعه اقتصادی و اشتغال منطقه سهم بزرگی را داراست.

وی پروژه آبرسانی مرزن آباد، زیرگذر نواب، شرکت تک نخ، نیروگاه برق، مجتمع توریستی آویدر را از جمله طرح های مهم اقتصادی وزیربنایی در منطقه برشمرد.

سعید یزدانی فرماندار شهرستان نوشهر نیز با بیان اینکه نوشهر دارای ظرفیت های گوناگونی در زمینه رشد اقتصادی است، گفت: شرکت ها و پروژه های مهم اقتصادی در نوشهر نیازمند حمایت های همه جانبه است تا بتوانیم اتفاق خوبی را در این حوزه رقم بزنیم.

کامران پولادی فرماندار شهرستان کلاردشت نیز گفت: تحقق شعار سال، حمایت از تولید و اشتغال مهمترین بحث امروز ماست و باید برای آن تلاش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور به غرب مازندران سفر می کند/ ساخت تله کابین در کلاردشت

وزیر کشور به غرب مازندران سفر می کند/ ساخت تله کابین در کلاردشت