مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 16:022022-05-03سياسي

کمک به نیازمندان به نیابت از امام زمان (عج)


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان از اجرای طرح کمک به نیازمندان به نیابت از امام زمان (عج) خبر داد و گفت: توزیع بسته معیشتی، صفر کردن حساب دارو و درمان نیازمندان و پرداخت آب و قبوض از جمله موارد اجرای این طرح است.

- محمدتقی فاتحی نژاد، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در تمامی طرح های خیریه و حمایتی سازمان علاوه بر استفاده از منابع اجرای نیات واقفین خیراندیش همواره از ظرفیت مشارکت های مردمی و خیرین استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه در راستای عمل به نیات واقفین روز 12 هر ماه به نیابت از امام عصر (عج) طرح کمک به نیازمندان اجرایی می شود، اضافه کرد: در همین راستا 150 بسته معیشتی از سوی حسینیه و زینیبه اعظم زنجان به نیازمندان کمک شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان ارزش هر بسته غذایی توزیعی را 700 هزار تومان اعلام کرد و گفت: این بسته بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

فاتحی نژاد همچنین از پرداخت قبوض آب و برق و پرداخت هزینه دارو و درمان نیازمندان نیز خبر داد و افزود: در این زمینه نیز 30 میلیون تومان از عواید موقوفات کمک شد.

وی ادامه داد: همچنین در راستای عمل به نیات واقفین خیراندیش سه دستگاه آبسردکن وقفی نیز در مراکز عمومی شهرستان برای استفاده ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به نیازمندان به نیابت از امام زمان (عج)

کمک به نیازمندان به نیابت از امام زمان (عج)