مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 08:572022-05-03سياسي

اتمام طرح های نیمه تمام میامی در اولویت کار مسئولان باشد


امام جمعه میامی با انتقاد چندین باره از عدم توجه مسئولان به توسعه این شهرستان، گفت: اتمام طرح های نیمه تمام در اولویت کار مسئولان باشد.

- ، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور صبح سه شنبه در خطبه نماز عید سعید فطر به میزبانی مسجد جامع میامی با انتقاد چندین و چند باره از عدم توجه مسئولان به توسعه شهرستان میامی بیان داشت: تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام در میامی اولویت مسئولان باشد.

وی با بیان اینکه توسعه میامی در دستور کار دولتمردان قرار گیرد، افزود: توسعه شهرستان در بخش های مختلف باید مورد توجه قرار گیرد اما اولویت ما همان طرح های نیمه تمام است که بعضاً مدت ها و سال ها از اجرای آنها می گذرد اما مردم خیری از آن ندیده اند.

امام جمعه میامی همچنین با بیان اینکه باید به جوانان میدان داد، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت جوانان نخبه در عرصه های مختلف به خصوص شعار سال مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید در شهرستان میامی به آن توجه شود.

صفایی پور با بیان اینکه مسئولان باید برای توسعه میامی هم افزایی بهتری داشته باشند، گفت: توسعه در سایه هم افزایی، همراهی و دلسوزی مسئولان صورت خواهد گرفت.

وی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه عید فطر عید وحدت و خودباوری است، افزود: یکی از مسائل مهم برای تداوم انقلاب اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام طرح های نیمه تمام میامی در اولویت کار مسئولان باشد

اتمام طرح های نیمه تمام میامی در اولویت کار مسئولان باشد