مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 08:322022-05-03سياسي

دشمن به دنبال شرطی کردن اقتصاد کشور با معطل کردن مسئله برجام است


دشمن به دنبال شرطی کردن اقتصاد کشور با معطل نگه داشتن مسئله برجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در خطبه های عید فطر بندرعباس ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: از خداوند می خواهیم تمام دعا و نماز و روزه ما را در ماه رمضان به کرم خود بپذیرد.

وی افزود: ماه مبارک رمضان با کوله باری از برکات و دستاوردهایی که به دست آوردیم گذشت در این اردوگاه رمضان تمرین های لازم را به عمل آوردیم و تحمل گرسنگی و تشنگی را داشتیم تا به یاد روز قیامت و گرسنگی و تشنگی محرومان و مستضعفان باشیم.

امام جمعه بندرعباس گفت: در ماه رمضان با قرآن ارتباط برقرار کرده و در کلاس درس رمضان شرکت کردیم و درس صبر و بردباری آموختیم و آموختیم که می شود در برابر نفس اماره ایستاد و به همین منوال در برابر دشمنان بیرون نیز می توان ایستاد.

وی تصریح کرد: باید درس هایی که از ماه رمضان گرفتیم را حفظ و صیانت کنیم و ارتباط با خداوند، قرآن، دعا و مناجات را فراموش نکنیم و تلاش کنیم از آموخته های رمضان برای 11 ماه دیگر استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره بر اینکه دولت آمریکا دولتی زیاده خواه است گفت: شرایط داخلی و خارجی دولت آمریکا خوشبختانه بی ثبات و فاقد اعتبار است و توان حل مسائلی همچون برجام را ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال شرطی کردن اقتصاد کشور با معطل کردن مسئله برجام است

دشمن به دنبال شرطی کردن اقتصاد کشور با معطل کردن مسئله برجام است