مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 08:272022-05-03سياسي

وضعیت اسراییل روبه اضمحلال است


الان وضعیت اسراییل رو به اضمحلال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام سید امین الله حجازی،در خطبه های نماز عید سعید فطر این شهرستان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد:رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی تلویزیونی در روز قدس نکاتی بیان کردند و فرمودند،کیان جبهه مقاومت است که بخش های اِشغال شده لبنان را از لوث وجود صهیونیست ها پاک کرد و عراق را از حلقوم آمریکا بیرون کشید و از شر داعش نجات داد و به مدافعان سوری در برابر نقش های آمریکا مدد رساند و با تروریسم بین المللی مقابله می کند و به مردم مقاوم یمن نیز یاری می رساند.

وی بیان کرد:مقام معظم رهبری باز هم فرمودند که چشم جهان به سمت ام القرای عالم اسلام است که فرماندهی جبهه مقاومت را برعهده دارد بنابراین جهان به این سمت نگاه می کند و حواس ها بایدجمع باشد.

امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه الان وضعیت اسراییل بدبخت رو به اضمحلال است، تصریح کرد: رژیم غاصب خودشان به این مسئله اذعان دارند و کاملا هم متوجه هستند.

حجت الاسلام حجازی عنوان کرد: آنهایی(رژیم صهیونیستی) که روزی در سودای نیل تا فرات بودند الان فقط تلاش می کنند که خانه هایش را حفظ کنند که نخواهند توانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اسراییل روبه اضمحلال است

وضعیت اسراییل روبه اضمحلال است