مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 08:222022-05-03سياسي

پیشرفت 50 درصدی تصفیه خانه آب شرب رفسنجان/تحقق گازرسانی به کلیه مناطق شهرستان


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با بیان اینکه آب شرب رفسنجان دارای آرسنیک بالایی است و تصفیه خانه از نیازهای اساسی شهر رفسنجان بود، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس امروز در جمع نمازگزاران عید فطر اظهار کرد: طی یک هفته ای که در هر ماه در حوزه انتخابیه حضور داریم، کارهای مردم در بخش ها و روستاهای مختلف پیگیری می شود و با توجه به وجود بیش از 500 روستا در حوزه انتخابیه و تراکم جمعیت حضور در همه روستاها محدودیت دارد اما نسبت به پاسخگویی به مطالبات آنها اقدامات لازم انجام می شود.

وی ادامه داد: علی رغم کارهای خوبی که در گذشته انجام شده بود، باید در بحث راه ها و آب کارهایی انجام می دادیم که اولین حوزه آب شرب، صنعت و کشاورزی بود و اولویت نخست ما آب شرب بود.

زمانی که نماینده شدم از لحاظ کمیت و کیفیت وضعیت آب خیلی بحرانی و فاجعه بار بود به طوری که روستاهای زیادی با تانکر آبرسانی می شدند.

به همین جهت ابتدا جلسه با استاندار وقت برگزار و مجوز حفر و جابه جایی  18 حلقه چاه را اخذ کردیم که برخی چاه ها وارد مدار شدند و مابقی در حال حفاری هستند، ضمن اینکه 6 حلقه از این چاه ها در شهر و مابقی در روستاها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 50 درصدی تصفیه خانه آب شرب رفسنجان/تحقق گازرسانی به کلیه مناطق شهرستان

پیشرفت 50 درصدی تصفیه خانه آب شرب رفسنجان/تحقق گازرسانی به کلیه مناطق شهرستان