مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 00:172022-05-02سياسي

برپایی بزرگترین ترین و طولانی ترین بازارچه شمال غرب در ابهر


فرماندارشهرستان ابهر با اشاره به بازارچه روباز این شهرستان که به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر برپا می شود، گفت: با توجه به بررسی های که انجام شده است این بازارچه بزرگترین ترین و طولانی ترین بازارچه رو باز شمال غرب کشور است.

- احمد ذوالقدر، فرماندار شهرستان ابهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به برپایی بزرگترین بازارچه روباز ابهر که به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر برپا می شود، اظهار کرد: این بازارچه سالیان سال است که در کنار امام زاده اسماعیل (ع) منطقه شناط (ابهر) برپا می شود که دست فروشان بساط پهن می کردند که به مرور این بازارچه گسترش پیدا کرد.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه با توجه به بررسی های که انجام شده است، این بازارچه بزرگترین ترین و طولانی ترین بازارچه رو باز شمال غرب کشور است، تصریح کرد: علاوه بر مردم ابهر و مردم سایر شهرهای این منطقه، دست فروشانی از استان های خوزستان، گیلان، مازنداران، تهران، البرز و کردستان برای فروش محصولات خود در روز عید سعید فطر در ابهر حضور پیدا می کنند و اقدام به فروش محصولات خود در این بازارچه می کنند.

وی با بیان اینکه سال های گذشته دست فروشان خودشان اقدام به جاگیری برای فروش محصولاتشان در این بازارچه می کردند که  شاهد بی نظمی های در این بازارچه بودیم عنوان کرد: ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی بزرگترین ترین و طولانی ترین بازارچه شمال غرب در ابهر

برپایی بزرگترین ترین و طولانی ترین بازارچه شمال غرب در ابهر