مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 18:272022-05-02اقتصادي

ورود بیش از یک میلیون مسافر به گیلان


مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان از ورود بیش از یک میلیون مسافر به این استان از طریق زمینی و هوایی خبر داد و گفت: تاکنون یک میلیون و 155 هزار و 476 نفر به استان گیلان سفر کرده که در این حوزه شاهد رشد 26.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ولی جهانی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گیلان مقصد اصلی مسافران در ایام تعطیلات عید فطر است، اظهار کرد: گیلان یکی از زیباترین استان های کشور در فصول مختلف سال از جمله فصل بهار است به این منظور و با توجه به تعطیلات عید فطر مسافران زیادی در حال ورود به گیلان هستند.

  وی با اشاره به وجود بیش از دو هزار خودرو به استان گیلان گفت: بر اساس آمار و از تاریخ هشت الی 11 اردیبهشت دو هزار و 368 خودرو وارد استان گیلان شدند که این امر نشان دهنده رشد 29.

74 درصدی در این حوزه است.

  مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان از ورود بیش از یک میلیون مسافر به این استان از طریق زمینی و هوایی خبر داد و افزود: تاکنون یک میلیون و 155 هزار و 476 نفر به استان گیلان سفر کرده که در این حوزه شاهد رشد 26.

23 بودیم و از این تعداد یک میلیون و 39هزار و 634 نفر هم در اقامتگاه های گیلان اسکان یافتند.

جهانی با تاکید بر لزوم توجه به حفظ امکان تاریخی در استان گیلان بیان کرد: گیلان دارای بناهای تاریخی بسیار زیاد در حوزه های مختلف است که در این مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بیش از یک میلیون مسافر به گیلان

ورود بیش از یک میلیون مسافر به گیلان