مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 15:272022-05-02اقتصادي

اعطای تسهیلات خورد و کم بهره راه نجات فرش دست بافت فارس


معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استاندار فارس گفت: نظام بانکی با اعطای تسهیلات خرد و کم بهره راه نجاتی برای صنعت اصیل ایرانی فرش بافی باشد.

- ، محمد فرخ زاده در حاشیه بازدید از کارگاه های قالیبافی در شهرک سلطان آباد شهرستان شیراز، گفت: احیای این هنر ارزشمند به شکل کامل را مدنظر قرار دادیم و در ارتباط با دیگر هنرهای دستی استان نیز باید رویکرد مشابهی اعمال شود.

او اضافه کرد: تکمیل چرخه تأمین تا فروش شامل، آماده سازی، تهیه مواد و اجزا تشکیل دهنده، نقشه و بافت، تبلیغات، بازاریابی و بازارسازی و فروش از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه امروز مشکل اساسی در حوزه تبلیغات، بازاریابی، بازارسازی و فروش است، افزود: نظام بانکی با اعطای تسهیلات خرد و کم بهره راه نجاتی برای این صنعت دارای قدمت و اصیل ایرانی است.

فرخ زاده تأمین گازوییل را اساسی ترین مشکلات این روزهای رنگرزی ها عنوان کرد و ادامه داد: تخصیص سهمیه ویژه گام مؤثری در افزایش قیمت فرش دستبافت ایرانی و رونق کسب و کار آن است.

او عنوان کرد: یکی از مهمترین و جذاب ترین بخش های تولید فرش استفاده از پسماندهای سایر صنعت ها و تشکیل چرخه بازیافت از دور ریز میوه ها، گیاهان کوهی، کاه و… برای رنگ آمیزی کلاف های تار و پود فرش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات خورد و کم بهره راه نجات فرش دست بافت فارس

اعطای تسهیلات خورد و کم بهره راه نجات فرش دست بافت فارس