مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 15:122022-05-02اجتماعي

توضیحات شهردار در ارتباط با سیلاب اخیر در یزد


شهردار شهر میراث جهانی یزد با اشاره به این که سیل شدید یزد منجر به مسدودی برخی خیابانهای یزد شد، به ارائه توضیحاتی در ارتباط با زمان بازگشایی این معابر پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، ابوالقاسم محی الدینی ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران با اشاره به اقدامات شهرداری در ارتباط با بازگشایی برخی معابر شهر یزد که در اثر سیل زدگی مسدود شده بودند اظهار کرد: از لحظه فروکش کردن سیلاب ها، فعالیت برای بازگشایی معابر توسط نیروهای زحمتکش شهرداری در بخش های مختلف شروع شد.

وی افزود: در ابتدا میدان های اصلی شهر و زیرگذرها باز شد و تنها زیرگذر قاسم آباد که آب کشتخوان ها به صورت مداوم به آن وارد می شد مانده بود که به یاری خدا و با تلاش شبانه روزی همکاران ما در شهرداری باز و پاکسازی شد.

شهردار یزد با تاکید بر این که این زیرگذر دو مرتبه به صورت کامل بازگشایی شد ولی شدت آب کشتخوان ها مجددا منجر به مسدودی آن می شد گفت: الان تنها زیرگذر میدان ایران و ورودی شهر از سمت مهرآوران باقی مانده و در تلاش هستیم تا اقدام به رفع مشکل آن قسمت کنیم.

محی الدینی در ارتباط با زمان بازگشایی این مسیر با تاکید بر این که این زیرگذر به صورت کامل به زیر آب رفته تصریح کرد: با توجه به اینکه تخلیه این حجم آب با کمی مشکل مواجه است، فکر به نظر می رسد که دو روز دیگر تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات شهردار در ارتباط با سیلاب اخیر در یزد

توضیحات شهردار در ارتباط با سیلاب اخیر در یزد