مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 11:472022-05-02اقتصادي

تعطیلی خودسرانه نانوایی ها ممنوع/ سهمیه آرد متخلفان قطع می شود


سرپرست تعزیرات حکومتی همدان با بیان اینکه تعطیلی خودسرانه نانوایی ها ممنوع است گفت: سهمیه نانوایی های متخلف به نانوایی های قانونمند داده می شود.

- مرضیه یونسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ممنوعیت تعطیلی خودسرانه نانوایی ها اظهار کرد: باید رضایت مردم ملاک کار نانوایی ها باشد و هیچ عذری برای توجیه تخلف پذیرفته نیست.

وی با اشاره به اینکه طبق گزارش های رسیده مبنی بر تعطیلی خودسرانه برخی نانوایی ها با معاون جهاد کشاورزی و رییس اتحادیه بازدید سرزده از این مراکز داشتیم گفت: در این بازرسی مشخص شد یک نانوایی سنگک به دلیل کم کاری 15 کیسه آرد اضافه در نانوایی خود داشت.

سرپرست تعزیزات حکومتی همدان با بیان اینکه سهمیه آرد این واحد کسر و به دیگر نانوایی های منظم و قانونمند که مردم از آنها رضایت کامل دارند اختصاص یافت افزود: ضمن قدردانی از واحدهای قانونمند که نان با کیفیت تحویل مردم می دهند، با نانوایی هایی که با تخلف خود تلاش این قشر زحمت کش را زیرسوال برده و اسباب نارضایتی مردم را فراهم می کنند به شدت برخورد می شود.

     وی از مردم نسبت به ارسال گزارش ها و همکاری با تعزیرات حکومتی قدردانی کرد وگفت: تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن 32523442 اداره کل، تلفن گویای 124 و سامانه www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی خودسرانه نانوایی ها ممنوع/ سهمیه آرد متخلفان قطع می شود

تعطیلی خودسرانه نانوایی ها ممنوع/ سهمیه آرد متخلفان قطع می شود