مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 10:572022-05-02سياسي

رفع تصرف بیش از 52 هکتار اراضی ملی در باشت


سید حمید حسینی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری باشت در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: افزون بر 87 پرونده تخلف در عرصه منابع طبیعی باشت در سال گذشته تاکنون تشکیل شده و متخلفان برای پیگیری های قانونی به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی گفت: از این تعداد پرونده 19 فقره در زمینه تخریب و تصرف عدوانی اراضی ملی و مابقی در بخش قطع درختان، قاچاق چوب و زغال بوده است.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری داری باشت تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون متخلفان در این شهرستان اقدام به تصرف 108 هزار و 927 متر مربع اراضی ملی کرده بودند.

حسینی با اشاره به اینکه 14 نفر متخلف سال گذشته تاکنون در زمینه قطع درختان جنگلی و بوته کنی در باشت شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند، بیان کرد: متخلفان اقدام به کت زدن (برش نواری پوست دور درخت) درخت بلوط و قطع تعدادی درخت بلوط و بوته کنی کرده بودند.

وی عنوان کرد: اراضی ملی که به منظور انجام کارهای کشاورزی و یا ساخت و سازهای غیرمجاز تصرف می شود، از سوی نیروهای یگان حفاظت از منابع طبیعی شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال می شود.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری باشت خاطرنشان کرد: افرادی که قصد خرید زمین به ویژه اراضی بدون سند رسمی را در باشت دارند باید قبل از خرید به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف بیش از 52 هکتار اراضی ملی در باشت

رفع تصرف بیش از 52 هکتار اراضی ملی در باشت