مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-02اقتصادي

191 میلیارد تومان برای جاده های نهاوند اختصاص یافت


نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 191 میلیارد تومان برای ادامه طرح چهاربانده کردن و روکش آسفالت محورهای ارتباطی شهرستان خبر داد.

- علیرضا شهبازی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: با توجه به اینکه اجرای عملیات چهاربانده شدن محور نهاوند به سه راهی کنگاور از طریق ماده 56 با مشارکت بانک های عامل مصوب شده و بخشی از آن نیز در دست اقدام است، اعتبار مورد نیاز آن از طریق وزارت راه و شهرسازی تامین شد.

وی افزود: در این زمینه هزینه کارشناسی برای تخصیص قطعی و واریز اعتبار مورد نیاز این پروژه به میزان 120 میلیارد تومان از طریق ماده 56 و با عاملیت بانک سپه، انجام شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: علاوه بر این اعتبار 65 میلیارد تومان دیگر  نیز از محل اعتبارات ملی در بودجه امسال برای این پروژه در نظر گرفته شده که در مجموع 185 میلیارد تومان جهت تکمیل این پروژه اختصاص یافته است وی گفت: طی دیداری که با معاون وزارت راه و شهرسازی انجام شد مبلغ 6 میلیارد تومان نیز برای روکش آسفالت محورهای ارتباطی نهاوند به بروجرد و نهاوند به کرمانشاه اختصاص یافت.

شهبازی با بیان اینکه توسعه و اصلاح جاده های مواصلاتی نهاوند از دغدغه های اصلی و مطالبات مردم نهاوند است از شروع و تکمیل عملیات این پروژه در آینده ای نزدیک خبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

191 میلیارد تومان برای جاده های نهاوند اختصاص یافت

191 میلیارد تومان برای جاده های نهاوند اختصاص یافت