مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-05-02سياسي

لزوم پیگیری وضعیت فرزندان شاهد در سیستان و بلوچستان


استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ما همواره خود را بدهکار خون شهدا می دانیم گفت: توصیه می کنم از سرنوشت فرزندان سه هزار و 500 شهیدمان در استان باخبر شده و به سراغ آنها برویم و چراکه آنان نیاز به توجه و رسیدگی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی  در نشست صمیمی با فرزندان معظم و معزز شهدای استانداری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهارداشت: شما فرزندان شهید آیینه تمام نمای شهدا هستید و شک نکنید که دعای پدرانتان بدرقه راهتان است.

وی با اشاره به جانفشانی های شهدا بیان کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و اگر ما با اقتدار و با صلابت به جلو می رویم به برکت این خون است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر ایمان و اخلاص شهدا خاطرنشان کرد: امروز ما تلاش می کنیم در بالاترین سطح مسوولیتی خودمان خادم شهدا باشیم و این خدمت برای ما یک افتخار است.

وی با بیان اینکه ما همواره خود را بدهکار خون شهدا می دانیم ادامه داد: توصیه می کنم از سرنوشت فرزندان سه هزار و 500  شهیدمان در استان باخبر شده و به سراغ آنها برویم و چراکه آنان نیاز به توجه و رسیدگی دارند.

مدرس خیابانی ادامه داد: اجر و قرب شهادت و شهید با همه تفاوت دارد چرا که خداوند یکتا فضیلت بیشتری را برای کسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیگیری وضعیت فرزندان شاهد در سیستان و بلوچستان

لزوم پیگیری وضعیت فرزندان شاهد در سیستان و بلوچستان