مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 09:422022-05-02اجتماعي

ترافیک سنگین در جاده های شمالی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سیاوش محبی روز دوشنبه در گفت و گویی خبری با اشاره به این مطلب افزود: هم اکنون ترافیک در مسیر های شمالی کشور سنگین است و همچنین در مسیر فیروزکوه پرحجم است؛ - سرپرست پلیس راه راهور ناجا از ترافیک سنگین در مسیر های چالوس و آزاد راه تهران شمال و هراز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سیاوش محبی روز دوشنبه در گفت و گویی خبری با اشاره به این مطلب افزود: هم اکنون ترافیک در مسیر های شمالی کشور سنگین است و همچنین در مسیر فیروزکوه پرحجم است؛ به دلیل بارندگی در برخی مسیر های کشور تردد به کندی صورت می گیرد، اما تردد در مابقی مسیر های مواصلاتی کشور عادی و روان است.

وی درباره آخرین تمهیدات ترافیکی تعطیلات عید فطر افزود: به دلیل افزایش بار ترافیکی از خروجی های تهران به سمت استان های شمالی، از ساعت 16 یکشنبه در آزاد راه تهران - شمال و محور چالوس، تردد خودرو ها از جنوب به شمال یکطرفه شد تا هر چه سریع تر بار ترافیکی تخلیه شود.

سرپرست پلیس راهور ناجا ادامه داد: در آزادراه قزوین - رشت محدوده رودبار و منجیل به صورت مقطعی، ترافیک سنگین است و سایر مسیر های مواصلاتی استان های سراسر کشور پرحجم و روان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در جاده های شمالی کشور

ترافیک سنگین در جاده های شمالی کشور