مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-05-02سياسي

دلیل واقعی آبگرفتگی معابر و منازل یزد چیست؟


رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که آبگرفتگی دیروز شهر ناشی از تخریب بخشی از سیل بند محدوده جنوبی یزد بوده است، گفت: برای پیگیری ویژه این موضوع جلسه ای فوق العاده تشکیل و تصمیم گیری خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، عزیزالله سیفی در پی وقوع بحران آبگرفتگی اخیر در این شهر میراث جهانی اظهار کرد: مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری، بخصوص و در رأس آن شهردار یزد، بی وقفه و شبانه روز پیگیر رفع آبگرفتگی و مشکلات پیش آمده بودند و از هیچ تلاشی مضایقه نکردند.

وی با بیان این که مدیریت شهری هیچ اصراری به رسانه ای شدن تلاش های خود نداشتند، افزود: منشاء اصلی وقوع سیلاب اخیر در بخش هایی از شهر یزد، تخریب قسمتی از سیل بند در منطقه کنارگذر یزد به شیراز از سوی یکی از دستگاه ها و عدم اطلاع رسانی این موضوع به شهرداری و سایر دستگاه های ذیربط بوده است.

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: بدیهی است چنانچه ما از تخریب سیل بند یزد مطلع بودیم قطعاً پیشگیری انجام می شد و با مدیریت بهتر و سریعتری امدادرسانی صورت می گرفت، با این وجود کار به نحو واقعاً جهادی و با همت کارگران و مدیران خدوم شهرداری انجام و تا حد زیادی از توسعه آبگرفتگی به سایر نقاط شهر و بروز یک فاجعه خیلی بزرگتر جلوگیری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل واقعی آبگرفتگی معابر و منازل یزد چیست؟

دلیل واقعی آبگرفتگی معابر و منازل یزد چیست؟