مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 09:022022-05-02سياسي

500 پایگاه برای جمع آوری فطریه در استان سمنان راه اندازی شد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: 500 پایگاه برای جمع آوری فطریه در نقاط شهری و روستایی استان راه اندازی و یک کد دستوری نیز برای این منظور اختصاص یافت.

- ، با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان آمادگی دارد تا در بحث جمع فطریه های مردم متدین و روزه دار استان، اقدامات لازم را صورت دهد، تاکید کرد: بیش از 500 غرفه برای جمع آوری فطریه مردم استان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه 373 پایگاه شهری و 145 پایگاه روستایی برای دریافت فطریه مردم در نظر گرفته شده است، افزود: مراکز نیکوکاری نیز در سراسر استان آماده دریافت فطریه های مردم و صرف آنها برای امور خیر و کمک به نیازمندان هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه 11 دفتر کمیته امداد در سراسر استان شامل شاهرود، سمنان، گرمسار، دامغان و… آماده دریافت فطریه مردم است، گفت: برای تسهیل در امور پرداخت فطریه، صندوق هایی در مکان های اقامه نماز عید سعید فطر دایر شده است.

بحیرایی با بیان اینکه مردم متدین و نمازگزار استان سمنان فردا بعد از نماز عید فطر می توانند فطریه خود را نیز پرداخت کنند، گفت: یک کد دستوری نیز برای پرداخت زکات فطره در استان در نظر گرفته شده که مردم می توانند با شماره گیری آن از طریق تلفن همراه فطریه خود را پرداخت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 پایگاه برای جمع آوری فطریه در استان سمنان راه اندازی شد

500 پایگاه برای جمع آوری فطریه در استان سمنان راه اندازی شد