مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 04:572022-05-02اجتماعي

راه اندازی 15 کارگاه آموزشی ویژه افراد معلول و نابینایان


رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از راه اندازی 15 کارگاه آموزشی برای افراد دارای معلولیت و یک مرکز آموزش الکترونیکی ویژه نابینایان و کم بینایان در شهر مشهد خبر داد.

- به نقل از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، غلامحسین حسینی نیا با اشاره به 106 استاندارد آموزش های مهارتی ویژه افراد دارای معلولیت، اظهار کرد: اعتقاد این سازمان بر این است که افراد دارای معلولیت به خصوص عزیزان نابینا و کم بینا که از هوش و ذکاوت بسیار بالایی برخوردارند، به عنوان سفیران مهارتی الگویی برای سایر افراد محسوب می شوند زیرا با غلبه بر محدودیت هایی خود، بسیار کارآمد ظاهر می شوند و یک فرد بسیار مفید و مؤثر برای جامعه می باشند.

وی مشکل بیکاری برای افراد دارای معلولیت در جامعه به دلیل شرایط خاص این گروه از سایر اقشار بیشتر خواند و افزود: فقدان مهارت های مورد نیاز بازار کار، نقش به سزایی در این زمینه ایفا می کند و در حقیقت کسب مهارت های متناسب با شرایط این عزیزان در ایجاد و پایداری اشتغال حائز اهمیت است.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، تصریح کرد: با هدف هم افزایی ظرفیت و توان دستگاه ها و متولیان این قشر از جامعه و ساماندهی مباحث مرتبط با آموزش های فنی و حرفه ای و براساس تکالیف معین در ماده 14 قانون حمایت از معلولین، نظام نامه آموزش های مهارتی افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 15 کارگاه آموزشی ویژه افراد معلول و نابینایان

راه اندازی 15 کارگاه آموزشی ویژه افراد معلول و نابینایان