مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 22:322022-05-01اجتماعي

ترافیک خودرو در جاده کندوان و هراز سنگین است


روابط عمومی مرکز مدیریت راه های کشور اظهار داشت: در آزاد راه تهران – شمال حدفاصل تونل شماره 16 تا انتهای مسیر ترافیک سنگین خودرو گزارش شده است.

  - روابط عمومی مرکز مدیریت راه های کشور اظهار داشت: در آزاد راه تهران شمال حدفاصل تونل شماره 16 تا انتهای مسیر ترافیک سنگین خودرو گزارش شده است.

ترافیک خودرو در جاده هراز در محدوده های پلور، زیار ، آب اسک ، رینه و بایجان و در جاده فیروزکوه در محدوده گیلاوند در زمان حاضر سنگین است.

پلیس راه مازندران نیز روز گذشته از اعمال محدودیت های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر از روز یکشنبه جاری تا شنبه هفته آینده در جاده های ارتباطی این استان خبر داده بود.

روابط عمومی پلیس راهور مازندران نیز به نقل از سرهنگ نصرالله بیگلری گفت: پیش بینی می شود میزان سفر به شمال کشور در تعطیلات عید سعید فطر امسال 40 درصد افزایش یابد.

وی همچنین پیش بینی کرد در هر سه محور ارتباطی مهم استان به تهران شامل محورهای چالوس، هراز و سوادکوه ترافیک سنگینی در تعطیلات عید فطر حاکم شود.

سرهنگ بیگلری اظهار داشت: در ایام تعطیلات عید فطر 110 گروه گشتی و 200 مامور پلیس راهور در مقاطعی از محورهای سه گانه استان که پیش بینی ترافیک سنگین شده است مستقر خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک خودرو در جاده کندوان و هراز سنگین است

ترافیک خودرو در جاده کندوان و هراز سنگین است