مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 22:122022-05-01سياسي

گروه های فعال فرهنگی و مذهبی در شهرستان گناوه حمایت شوند


حضور جوانان و نوجوانان فعال فرهنگی با ایده ها و دیدگاه های دینی و انقلابی نقش مؤثری در زمینه مقابله با تهدیدهای دشمنان در فضای مجازی دارد که باید حمایت شوند.

- ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی یکشنبه شب در نشست با دختران گروه فرهنگی بنات المهدی گناوه اظهار داشت: فطرت انسان ها بر اساس پاکی و فطرت الهی است و امروز به برکت نظام مقدس اسلامی امروز زمینه فعالیت های دینی و فرهنگی در جامعه فراهم شده است.

امام جمعه گناوه افزود: اگر چه دشمن به تعبیر مقام معظم رهبری جنگ فرهنگی به راه انداخته است اما باید با تمام توان و بهره گیری از همه ظرفیت ها برای مقابله با این هجمه و گسترش فرهنگ ناب اهل بیت (ع) گام برداشت.

وی گفت: امروز فضای مجازی هم فرصت و هم تهدید است و باید در این فضا تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

حجت الاسلام رکنی حسینی یادآور شد: حضور با شور و نشاط و انگیزه جوانان و نوجوانان فعال فرهنگی با ایده ها و دیدگاه های دینی و انقلابی نقش مؤثری در زمینه مقابله با تهدیدهای دشمنان در فضای مجازی و خنثی کردن نقشه های آنها دارد و باید زمینه برای فعالیت این گروه های فعال فرهنگی فراهم شود.

وی تصریح کرد: با توجه به فضاها و تبلیغات مسمومی که علیه ارزش های دینی توسط دشمنان اسلام و انقلاب به راه انداخته شده است جوانان و نوجوانان باید به عنوان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های فعال فرهنگی و مذهبی در شهرستان گناوه حمایت شوند

گروه های فعال فرهنگی و مذهبی در شهرستان گناوه حمایت شوند