مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 19:122022-05-01سياسي

راه اندازی بازارچه های محلی در مناطق مرفه نشین بجای محلات کم برخوردار!


رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای شهر تبریز گفت: بازارچه های محلی تبریز در مناطق مرفه نشین هستند، در حالی که هدف کمیسیون راه اندازی بازارچه در محلات کم برخوردار و فقیرنشین تبریز بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، پرویز هادی در خصوص احداث و تجهیز بازارچه های محلی در  شهر تبریز اظهار کرد: بحث بازارچه های محلی جزو مصوبات شورای قبلی هم بود که در این راستا ما از شهرداران مناطق یک و دو دعوت کردیم و قول دادند تا عید تحویل دهند، مناطق دیگر هم قرار بود آغاز کنند نه اینکه الان در مرحله انتخاب و تعیین محل بازارچه باشند.

وی افزود: اغلب آنهایی که شمرده شد در مناطق مرفه نشین هستند، در حالی که هدف کمیسیون راه اندازی بازارچه در محلات کم برخوردار و فقیرنشین تبریز بود.

رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز افزود: هدف از ایجاد بازارچه های محلی این است که قیمت ها نسبتا پایین تر باشد و قشر ضعیف مورد حمایت قرار گیرد.

هادی یادآور شد: پیشنهادم این است جلسه ای با حضور شهردار تشکیل دهیم و تاکیداتی در این زمینه داشته باشیم تا تکلیف این مهم مشخص شود.

علی نوای باغبان، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز هم در این جلسه مطرح کرد: شهرداری تاکنون به نقش خود در راه اندازی بازارچه های محلی به خوبی عمل نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بازارچه های محلی در مناطق مرفه نشین بجای محلات کم برخوردار!

راه اندازی بازارچه های محلی در مناطق مرفه نشین بجای محلات کم برخوردار!