مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 17:122022-05-01حوادث

تجهیزات اطفای حریق شهرستان های ارسباران تقویت می شود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه تجهیزات اطفای حریق شهرستان های ارسباران تقویت می شود، گفت: هوشمندسازی سیستم اعلام حریق جنگل ها و مراتع در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیروس داودی عصر یک شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان های منطقه ارسباران در کلیبر با محوریت اطفای حریق جنگل های ارسباران بر لزوم پیشگیری از وقوع آتش سوزی در قره داغ تأکید کرد و افزود: پیش از هرگونه اقدامی بایستی در موضوع پیشگیری از وقوع آتش سوزی در جنگل های ارسباران متمرکز شویم و اگر این اصل را رعایت کنیم قطعاً نتایج مثبتی خواهیم گرفت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی با اشاره به این که صداوسیما می تواند در فرهنگ سازی حفاظت از منابع طبیعی نقش مؤثری داشته باشد، گفت: هرچند صداوسیمای آذربایجان شرقی در مواقع خاص با منابع طبیعی همکاری خوبی دارد اما برای فرهنگ سازی در خصوص حفاظت از منابع طبیعی و پیشگیری از وقوع آتش سوزی در جنگل های ارسباران به همکاری درازمدت صداوسیما نیازمندیم.

بهره گیری از ظرفیت نیروهای بسیج و جوامع بومی در مواقع وقوع آتش سوزی وی اضافه کرد: بهره گیری از ظرفیت نیروهای بسیج و جوامع بومی در مواقع وقوع آتش سوزی در جنگل های ارسباران حائز اهمیت است، ما د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات اطفای حریق شهرستان های ارسباران تقویت می شود

تجهیزات اطفای حریق شهرستان های ارسباران تقویت می شود