مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-05-01اجتماعي

اجرای ساز و کار مشخص و عادلانه برای نقل و انتقال معلمان


مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: به تازگی آیین نامه نقل و انتقال برای معلمان متقاضی ابلاغ شده که با اجرای آن همه جابه جایی ها عادلانه و براساس ساز و کاری مشخص در استان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد افشین امیریان ظهر امروز در نشستی با اصحاب رسانه ای چهارمحال و بختیاری با تبریک فرا رسیدن روز معلم گفت: به تازگی آیین نامه نقل و انتقال برای معلمان متقاضی از سوی وزارت خانه به استان ابلاغ شده و در دست بررسی قرار گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در این آیین نامه اختیارات خوبی با ساز و کار مشخص به استان ها داده شده است، افزود: از جمله مزایای اجرای این آیین نامه جلوگیری از دخالت، رانت و سفارش برای انتقال معلمان از محلی به محلی دیگر است و همه نقل و انتقالات عادلانه براساس ساز و کاری مشخص صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه اصلاحاتی در این آیین نامه اعمال شده و به زودی مفاد کامل آن اطلاع رسانی خواهد شد، ادامه داد: در این طرح تکریم خانواده لحاظ شده و مشکلات همسران نظامی، کثیرالسفر و.

نیز دیده شده است.

امیریان با اشاره به اجرای طرح بومی گزینی در استان، اضافه کرد: برای کوتاه کردن مسیر معلمان مشغول به تدریس در مناطق دور از منزل و محروم اجرای طرح بومی گزینی در دستور کار است که به مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ساز و کار مشخص و عادلانه برای نقل و انتقال معلمان

اجرای ساز و کار مشخص و عادلانه برای نقل و انتقال معلمان