مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-05-01سياسي

رییس بنیاد مستضعفان: هیچ مدیری حق ندارد زودتر از کارگران حقوق بگیرد


ما حق نداریم در بنیاد مستضعفان به مردم، کارمند و کارگران به صورت اداری نگاه کنیم چراکه اینجا یک نهاد انقلابی است و ما اعتقاد قلبی داریم تنها نیت خالصانه و خدایی است که می تواند به کارها و اعمال ما برکت ببخشد.

- ما حق نداریم در بنیاد مستضعفان به مردم، کارمند و کارگران به صورت اداری نگاه کنیم چراکه اینجا یک نهاد انقلابی است و ما اعتقاد قلبی داریم تنها نیت خالصانه و خدایی است که می تواند به کارها و اعمال ما برکت ببخشد.

رییس بنیاد مستضعفان گفت: در پرداخت حقوق و مزایای کارگران و پرسنل بنیاد مستضعفان هیچ معوقی نداریم چراکه تاکید کرده ایم حقوق مدیران باید پس از پرداخت حقوق کارگران پرداخت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سید پرویز فتاح همزمان با روز کارگر و در دیدار با نمایندگان تشکل های کارگری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به لزوم تقدیر از تلاش ها و خدمات کارگران اظهار داشت: در سال 99 تصور نمی کردیم که چنین عملکردی را داشته باشیم اما با لطف خداوند عملکرد خوبی از بنیاد مستضعفان ثبت شد؛ در سال 1400 هم که شرایط سخت تر و تحریم های آمریکا مستقیما بنیاد مستضعفان را نشانه گرفت، هیچ کس نمی توانست تصور کند که کارنامه موفقی در بنیاد مستضعفان رقم بخورد، اما کار جهادی شما و تلاش مدیران، شرایط را تغییر داد و یک کارنامه افتخارآفرین از عملکرد بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بنیاد مستضعفان: هیچ مدیری حق ندارد زودتر از کارگران حقوق بگیرد

رییس بنیاد مستضعفان: هیچ مدیری حق ندارد زودتر از کارگران حقوق بگیرد