مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 12:572022-05-01سياسي

تکذیب استخدام 300 نفر در شرکت دخانیات


مجتمع دخانیات گیلان خبر استخدام 300 نفر در این مجتمع را تکذیب و اعلام کرد از منتشر کنندگان اخبار کذب و دروغ در دادگاه شکایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت دخانیات ایران، پیرو انتشار مطلبی تحت عنوان استخدام های شائبه برانگیز محمد شیخان در شرکت دخانیات ایران +سند از سوی یک رسانه محلی گیلان در روز شنبه دهم اردیبهشت، به اطلاع می رساند ؛ لیست منتشر شده جعلی و فاقد اصالت است.

در همین راستا افرادی که نام آنها در این لیست ها درج شده یا در منازل خود بیکار یا در کسب و کار شخصی خود هستند که اعلام کردن و انتشار نام و اطلاعات هویتی آنها در رسانه ها بعنوان شاغل در دخانیات، تخلف بوده و حق قانونی خود برای شکایت در دادگاه را محفوظ می دانند.

در دوره جدید، مدیران شرکت دخانیات، شبانه روزی در حال کار و خدمت هستند اما عده ای فرصت طلب و سود جو که در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی قارچ گونه رشد و نمو کرده اند و متاسفانه در دوره مدیریت قبلی شرکت، با زد و بندهای فامیلی و باندی بصورت محرمانه در پشت پرده ، برای خود کیسه دوخته و حتی ماهانه پول های بی حساب و کتاب از شرکت می گرفتند، با به خطر افتادن منافعشان، بافته های ذهنی خود را در قالب خبر تنظیم کرده و بصورت گسترده برای رسانه ها ارسال می کنند تا شاید در این میان یکی از رسانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب استخدام 300 نفر در شرکت دخانیات

تکذیب استخدام 300 نفر در شرکت دخانیات