مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 12:572022-05-01ورزشي

«سازمان لیگ برتر فوتبال» از کدام شفاف سازی دفاع می کند؟


سازمان لیگ فوتبال ایران در شرایطی مدعی شده «یکی از شفاف ترین نهادهای ورزش کشور است» که در سال های اخیر هیچ شفاف سازی رسمی و علنی در مورد میزان درآمدها و هزینه ها انجام نداده است.

- سازمان لیگ فوتبال ایران در شرایطی مدعی شده یکی از شفاف ترین نهادهای ورزش کشور است که در سال های اخیر هیچ شفاف سازی رسمی و علنی در مورد میزان درآمدها و هزینه ها انجام نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شفاف سازی در ورزش شعاری است که سالهاست از سوی مسئولان بخش های مختلف داده می شود اما در عمل بسیاری از فدراسیون ها و نهادهای ورزشی از زیر بار این مسئولیت شانه خالی می کنند و در مورد میزان درآمدها و هزینه ها مستنداتی منتشر نمی کنند.

فوتبال به عنوان رشته ای که بیشتر از سایر ورزش ها مورد توجه قرار می گیرد نیز از این قاعده مستثنی نیست و با وجود این که بارها از مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواسته شده است که در مورد مسائل مالی و سایر امور شفاف سازی شود اما آنها به ارائه گزارش های کلی و صحبت در جلسات خودمانی اکتفا کرده اند.

سازمان لیگ فوتبال ایران یکی از نهادهایی است که در سالهای گذشته ابهاماتی در مورد میزان درآمدها و هزینه های آن از سوی برخی کارشناسان و منتقدان مطرح شده است اما این نهاد کمتر به شفاف سازی رسمی و علنی اقدام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سازمان لیگ برتر فوتبال» از کدام شفاف سازی دفاع می کند؟

«سازمان لیگ برتر فوتبال» از کدام شفاف سازی دفاع می کند؟