مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 11:522022-05-01سياسي

انتخاب 60 معلم نمونه استانی و کشور از خراسان جنوبی


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در هفته معلم 54 معلم نمونه استانی و 6 معلم نمونه کشوری از خراسان جنوبی انتخاب شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید علیرضا موسوی نژاد سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار هیأت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: پرداختن به بحث هفته معلم در خطبه های نماز جمعه قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه در عرصه هفته گرامیداشت معلم، برنامه ریزی های خوبی در استان صورت گرفته، یادآور شد: برابر پارامترهای مشخص شده تعداد 54 معلم نمونه استانی و 6 نفر معلم نمونه کشوری در استان انتخاب شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: دیدار با مقام معظم رهبری و دیدار با رییس جمهور برای معلمان نمونه کشوری برنامه ریزی شده است.

موسوی نژاد اضافه کرد: یکی از برنامه هایی که در هفته گرامیداشت مقام معلم در استان پیش بینی شده تقدیر از 52 نفر از معاونان و مدیران مدارس استان است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه 12 تن از معلمان استان به سبب بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند، یادآور شد: در این دوران که تدریس بسیار سخت بوده معلمان با تمام وجود در میدان تعلیم و تربیت ایستاده و خالصانه فعالیت داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب 60 معلم نمونه استانی و کشور از خراسان جنوبی

انتخاب 60 معلم نمونه استانی و کشور از خراسان جنوبی