مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-05-01سياسي

اتمام حجت سازمان بازرسی با مسئولان حوزه اموال تملیکی


با اعلام پایان بازرسی فوق العاده از انبارهای اموال تملیکی سراسر کشور، رییس سازمان بازرسی کل کشور با دست اندرکاران حوزه ساماندهی اموال تملیکی اتمام حجت کرد.

- به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و مدیرکل حراست این سازمان با حضور در سازمان بازرسی کل کشور با ذبیح الله خداییان دیدار کردند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در این نشست با بیان اینکه پس از ورود رییس محترم قوه قضاییه و رییس محترم جمهور و دستورات صادره، تحول مثبتی در ساماندهی کالاهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی صورت گرفت، از بازرسی فوق العاده انبارهای این سازمان و گمرکات در سراسر کشور خبر داد.

وی با اشاره به مأموریت به مدیرکل دفتر بازرسی امور ویژه به منظور بازرسی فوق العاده از انبارهای اموال تملیکی و گمرک و شناسایی علل و عوامل فاسد شدن برخی کالاهای موجود، اظهار کرد که بر این اساس همه انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در سراسر کشور از سوی بازرسان مورد بازدید قرار گرفته و گزارش بازرسی های صورت گرفته در حال جمع بندی است و به محض تکمیل، به مراجع ذی صلاح جهت بهره برداری و اقدام لازم ارسال می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام حجت سازمان بازرسی با مسئولان حوزه اموال تملیکی

اتمام حجت سازمان بازرسی با مسئولان حوزه اموال تملیکی