مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 11:022022-05-01سياسي

اجرای طرح کاداستر به کاهش پرونده های قضایی اثبات مالکیت می انجامد


اجرای طرح کاداستر به کاهش پرونده های قضایی که معمولاً در اثبات مالکیت اراضی کشاورزی و تعارض با دولت صورت می گیرد موثر است.

- محمد مهدی اعلایی روز یکشنبه در جلسه بررسی صدور اسناد مالکیت کشاورزی استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: اجرای طرح کاداستر و سند دار شدن اراضی کشاورزی از کارهای مهمی است که با همکاری دستگاه های اجرایی باید با سرعت بیشتری در استان تکمیل شود.

استاندار قزوین ادامه داد: طرح کاداستر از اقدامات بسیار ارزشمندی است که می تواند مشکلات کشاورزران و دولت در زمینه اراضی ملی و کشاورزی را حل کند.

این مسئول تبیین کرد: بدون تردید اجرای این طرح به کاهش پرونده های قضایی که معمولاً در اثبات مالکیت اراضی کشاورزی و تعارض با دولت صورت می گیرد نیز مؤثر است و تاکید جدی داریم این کار سرعت بیشتری بگیرد.

وی بیان کرد: در صورت اجرای کامل طرح کاداستر و تعیین حدود و ثغور اراضی کشاورزی و وضعیت مالکیت آنها و نیز صدور سند رسمی بسیاری از کشاورزان می توانند از تسهیلات بانکی براحتی استفاده کنند و رضایت آنها نیز جلب شود.

اعلایی اذعان کرد: به دلیل اهمیت طرح کاداستر بایستی اعتبارات بیشتری به این کار اختصاص داده شود و همکاری دستگاه های اجرایی نیز بیشتر شده و تداوم یابد تا در زمان کوتاهتری این کار به سرانجام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کاداستر به کاهش پرونده های قضایی اثبات مالکیت می انجامد

اجرای طرح کاداستر به کاهش پرونده های قضایی اثبات مالکیت می انجامد