مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-05-01اقتصادي

افزایش 61 درصدی جوجه ریزی در مرغداری های بهار


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار از افزایش حدود 61 درصدی جوجه ریزی سال 1400 در واحد های مرغ گوشتی نسبت به سال 1399 خبر داد.

- ، عبدالحسین اکبری در صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دستورالعمل های ابلاغی به منظور تأمین نهاده های دام و طیور و تنظیم بازار مرغ، گفت: میزان جوجه ریزی در سال 1400 در این شهرستان به بیش از 6 میلیون و 608 هزار قطعه در 71 واحد مرغداری گوشتی رسیده است.

وی اظهار کرد: این تعداد از جوجه ریزی مورد اشاره در واحدهای مرغداری شهرستان بهار منتج به تولید 20 هزار و 620 تن مرغ زنده معادل 16 هزار 520 تن مرغ گرم کشتار روز شده که به منظور تأمین نیاز بازار با نظارت کامل در بین فروشندگی های مرغ شهرستان و استان منتخب توزیع شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار با بیان اینکه تمامی واحدهای مرغداری اقلام خوراکی مورد نیاز خود را با قیمت مصوب یارانه دار دریافت و ملزم به فروش مرغ زنده با قیمت ابلاغی بوده اند، افزود: در طول دوره زمانی سال گذشته بیش از 23 هزار تن ذرت و بالغ بر 11 هزار تن سویا یارانه ای به مرغداران شهرستان بهار تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه یک کشتارگاه طیور در این شهرستان فعال می باشد ابراز کرد: در مدت موصوف بیش از 20 مورد بازرسی توسط کارشناسان این مدیریت از کشتار گاه طیور شهرستان صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 61 درصدی جوجه ریزی در مرغداری های بهار

افزایش 61 درصدی جوجه ریزی در مرغداری های بهار