مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-05-01سياسي

6 هزار و 652 شرکت دانش بنیان ثبت شد/حمایت از نخبگان و مخترعان


معاون رییس قوه قضاییه از ثبت 6 هزار و 652 شرکت دانش بنیان خبر داد و گفت: حمایت از نخبگان، مخترعان و شرکت های دانش بنیان اولویت اصلی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، بهادری جهرمی دبیر و سخنگوی هیئت دولت، تهرانچی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی، عمرانی معاون دادستان کل کشور و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه برگزار شد اظهار کرد: تنها مرجعی که در خصوص مالکیت معنوی رسمیت دارد قوه قضاییه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است و هیچ مرجعی نقش رسمیت بخشی به مالکیت ها را دارا نیست.

وی با اشاره به اینکه به موجب ماده 52 قانون ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علائم تجاری مصوب 7 آبان 1386، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تنها متولی ثبت مالکیت و طرح های صنعتی و اختراع است گفت: خوشبختانه در زمینه مالکیت معنوی اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است به این شکل که جمهوری اسلامی ایران بر اساس وضعیت شاخص وایپو در اظهارنامه علائم تجاری در سال 2020 رتبه پنجم و در سال 2021 رتبه سوم را کسب کرده است که این امر نشان از رشد در این زمینه دارد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: ما حجم قابل توجهی از ثبت علائم تجاری در مرکز مالکیت معنوی را شاهد هستیم که البته برخی از این علائم فاقد سابقه فعالیت اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار و 652 شرکت دانش بنیان ثبت شد/حمایت از نخبگان و مخترعان

6 هزار و 652 شرکت دانش بنیان ثبت شد/حمایت از نخبگان و مخترعان