مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 09:322022-05-01سياسي

نجومی بگیران نباید به عنوان مسؤول و مدیر انتخاب شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز، امروز در جمع پرسنل و پایوران ناحیه امام هادی (ع) در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، روز معلم و گرامیداشت شهید مطهری صورت گرفت، گفت: یکی از مهمترین سوالاتی که این روزها از هر مبلغ و فردی که به کار تبلیغی و تبیینی مشغول است پرسیده می شود، این است که چرا با امیرالمؤمنینی با صفات، خصوصیات و ویژگی هایی که در منبرها، کتاب ها، اسناد و روایات موجود است، این چنین برخورد شد؟ مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز عنوان کرد: دلایل این موضوع، واضح و روشن است؛ افرادی که مطالعاتی در تاریخ دارند به ویژه روحانیون می دانند که پس از پیامبر اسلام (ص) مسیر حکومت به دو راه تبدیل شد؛ یکی مسیر غدیر و امامت و دیگری مسیر سقیفه و خلافت بود.

نخستین کاری که پس از پیامبر (ص) انجام شد، واگذاری نسل ولایی حاکم بر جامعه به مردم بود؛ یعنی نسل الهی که در غدیر معرفی شد، به سطح مردم تقلیل داده شد.

یوسفی بیان کرد: نخستین ضربه ای که پس از رحلت پیامبر (ص) بر اسلام وارد شد، تقلیل دادن جایگاه حاکم جامعه اسلامی از نسل الهی به نسل مردمی و به انتخاب مردم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجومی بگیران نباید به عنوان مسؤول و مدیر انتخاب شوند

نجومی بگیران نباید به عنوان مسؤول و مدیر انتخاب شوند