مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 09:022022-05-01اجتماعي

حضور وزیر دادگستری و رییس سازمان بهزیستی در مرکز کودکان کار و خیابان بعثت


وزیر دادگستری به اتفاق رییس سازمان بهزیستی کشور از مرکز ساماندهی کودکان کار و خیابان بعثت در جنوب تهران بازدید کردند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه و آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، مهمانان مرکز بعثت، پس از بازدید از قسمت های مختلف و انجام گفتگوی صمیمانه با کودکان، نشستی را در رابطه با بررسی مسائل و مشکلات مرکز و کودکان کار و خیابان تشکیل دادند.

 از عمده مباحثی که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارها و تعاملاتی در مورد آنها  مطرح شد میتوان به باز پیوند فرزندان به خانواده، واگذاری فرزندان واجد شرایط به فرزند خواندگی وانتقال به مراکز شبه خانواده، تعامل با مراجع قضایی و دادگاه ها و وجود وحدت رویه در رابطه با بحث پیگیری کارهای قضایی و مددکاری کودکان و موضوع امین موقت کودکان اشاره کرد.

   در ادامه جلسه وزیر دادگستری با قدردانی از زحماتی که برای کودکان بی سرپرست کشیده می شود، گفت: اگر نظام اسلامی، خیرین و دلسوزان نسبت به این کودکان بی تفاوت باشند و توجه کافی نکنند قطعاً در آینده با مشکلات مضاعف، ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی بیشتری مواجه می شویم.

رحیمی تصریح کرد: هر چند که این مراکز برای کودکان بی سرپرست مانند کانون گرم خانواده نمی شود ولی همین که یک کودک و نوجوان احساس کند پناهگاهی دارد و مسئولان کشور و جامعه نسبت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور وزیر دادگستری و رییس سازمان بهزیستی در مرکز کودکان کار و خیابان بعثت

حضور وزیر دادگستری و رییس سازمان بهزیستی در مرکز کودکان کار و خیابان بعثت