مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 06:372022-05-01فرهنگي

امیدهای «مغز استخوان» برای فروش/ مشکل «چپ راست» حل می شود؟


امیرحسین حیدری پخش کننده فیلم سیمایی «مغز استخوان» به کارگردانی حمیدرضا قربانی عنوان کرد که فروش هر فیلمی به نفع همه سینماست.

- امیرحسین حیدری پخش کننده فیلم سیمایی مغز استخوان به کارگردانی حمیدرضا قربانی عنوان کرد که فروش هر فیلمی به نفع همه سینماست.

امیرحسین حیدری پخش کننده فیلم سیمایی مغز استخوان به کارگردانی حمیدرضا قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره آغاز اکران عمومی این فیلم با سینمای سرگروهی در شیراز و خارج از پایتخت که برای اولین بار اتفاق می افتد، توضیح داد: این اتفاق خوبی است که باید زودتر از این ها در سینمای ایران رخ می داد تا ترکیب سرگروه های سینمایی دچار تغییراتی شود.

این اتفاق را در حال حاضر به فال نیک می گیریم.

وی ادامه داد: فروش پردیس های سینمایی در شهرستان ها در حال حاضر دست کمی از فروش پردیس های مطرح تهران ندارد و استقبال از فیلم ها به گونه ای است که می توان به آمار این پردیس ها استناد کرد.

سینماهایی مانند هویزه مشهد و شهر آفتاب شیراز و یا سینماهای مطرح شهرهای دیگری مانند تبریز، اصفهان و اهواز سینماهایی هستند که در فروش فیلم ها تأثیرگذار هستند و می توان به آمار آن ها رجوع کرد.

2 پردیسی که در حال حاضر به ترکیب سرگروه های سینمایی اضافه شده اند، سینماهایی هستند که از این منظر مرجع هستند و فیلم ها در آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدهای «مغز استخوان» برای فروش/ مشکل «چپ راست» حل می شود؟

امیدهای «مغز استخوان» برای فروش/ مشکل «چپ راست» حل می شود؟