موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 02:572022-04-30اقتصادي

سردرگمی نظام بانکی پایان می یابد؟ /پرواز معاونت بر فراز بانک مرکزی/فراتر از تغییرات اقلیمی


استارت واردات خودرو، ورود دیوان محاسبات به مطالبات معوق بانک ها، رکوردزنی خروج سرمایه از کشور، از سلطه نظام سنتی تا حضور مافیا، آیا حصر رفع خواهد شد؟، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک روزنامه های امروز یکشنبه 11 اردیبهشت ماه در حالی چاپ و منتشر شد که تراژدی 10 میلیارد دلاری فرار سرمایه، استارت واردات خودرو، تهران و ریاض در مسیر آشتی و ویژه گزارش هایی درباره روز کارگر در صفحات نخست روزنامه های امروز برجسته شده است.

در ادامه تعدادی از یادداشت ها و سرمقاله های منتشره در روزنامه های امروز را مرور می کنیم: سردرگمی نظام بانکی پایان می یابد؟ محمد حقگو در بخشی از یادداشت روز روزنامه خراسان با عنوان سردرگمی نظام بانکی پایان می یابد؟ نوشت: وزارت اقتصاد در گامی مهم، از راهبرد ها و سیاست های بخش بانکی رونمایی کرد.

اهمیت این اقدام از آن جاست که نظام بانکی به رغم حساسیت های ذاتی و نیز شکل گیری بخش مهمی از تهدیدات اقتصادی و تحریمی در یک دهه گذشته، عملاً در این مدت رها و روزمره فعالیت کرده است.

در طول این سال ها، با پیدایش بانک های خصوصی و رشد فعالیت های بانکی، عملاً فصل جدیدی از خلق نقدینگی در اقتصاد ایران رقم خورد که به جرئت می توان گفت ریشه بخش مهمی از مصائب اقتصادی کشور که هم اینک با آن مواجه ایم و در تورم بالا و رشد پایین خلاصه می شود، به عملکرد ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردرگمی نظام بانکی پایان می یابد؟ /پرواز معاونت بر فراز بانک مرکزی/فراتر از تغییرات اقلیمی

سردرگمی نظام بانکی پایان می یابد؟ /پرواز معاونت بر فراز بانک مرکزی/فراتر از تغییرات اقلیمی