مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 18:172022-04-30پزشكي

کرونا در خراسان جنوبی در سراشیبی قرار گرفت


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته 16 بیمار کرونایی جدید در استان شناسایی شده است، - غلامرضا شریف زاده، دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، اظهارداشت: در شبانه روز گذشته از مجموع 140 مورد تست در راستای تشخیص بیماری کرونا در استان 16 مورد جدید شناسایی شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع بیماران شناسایی شده سه مورد مربوط به بشرویه، شش مورد بیرجند، دو مورد زیرکوه، یک مورد سربیشه، یک مورد فردوس، دو مورد قاین و یک مورد مربوط به طبس بوده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر 17 بیمار تنفسی در بیمارستان های استان بستری بوده که از این تعداد هفت بیمار کرونا مثبت هستند، یادآور شد: خوشبختانه در حال حاضر هیچ بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان بستری نیستند.

شریف زاده خاطرنشان کرد: در 11 روز گذشته مورد جدیدی از فوت ناشی از بیماری کرونا در استان ثبت نشده بنابراین مجموع فوتی های این بیماری در استان در عدد یک هزار و 446 نفر ثابت باقی مانده است.

انتهای پیام/69027


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در خراسان جنوبی در سراشیبی قرار گرفت

کرونا در خراسان جنوبی در سراشیبی قرار گرفت