مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 17:322022-04-30سياسي

مقابله با جعل تاریخ به ویژه در خلیج فارس دائما در دستور کار باشد


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مقابله با جعل تاریخ و استفاده از واژه های مجعول به خصوص در مورد خلیج فارس دستور کار دائمی سازمان برنامه و بودجه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان برنامه و بودجه، سید مسعود میرکاظمی در آیین رونمایی از اطلس آب که همزمان با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس که در سازمان نقشه برداری کشور برگزار شد، گفت: روز خلیج فارس روز بزرگی است که در این روز استقلال ما توسط انسان های غیور خطه جنوب به دست آمد و باعث شد تجاوزگران از ایران خارج شوند.

وی با بیان اینکه سازمان نقشه برداری از استفاده اسامی مجعول برای خلیج فارس مقابله کند، تصریح کرد: سازمان نقشه برداری باید با ارائه اسناد و مدارک به صورت مرتب از فضاسازی و جعل نام خلیج فارس جلوگیری کند و در رسانه ها و مجامع بین المللی اقدامات جدی برای جلوگیری از استفاده واژه مجعول را انجام دهد.

رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه لازم است نقش سازمان نقشه برداری در بودجه های سنواتی پررنگ شود افزود: با توجه به نقشی که به استانها و به شورای برنامه ریزی استانها داده شده است اطلاعات مکانی اهمیت ویژه ای پیدا کرده که سازمان نقشه برداری می تواند کمک کند تا خدمات لازم به استانها داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با جعل تاریخ به ویژه در خلیج فارس دائما در دستور کار باشد

مقابله با جعل تاریخ به ویژه در خلیج فارس دائما در دستور کار باشد