مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 14:322022-04-30سياسي

سنگ اندازی پیش پای شرکت های دانش بنیان کفران نعمت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی امروز در روند بازدید از پارک علم و فناوری استان فارس و در نشست با مدیران شرکت های دانش بنیان، خواستار حل فوری مشکلات این شرکت ها شد و گفت: سنگ اندازی جلوی پای شرکت های دانش بنیان، نوعی کفران نعمت است.

نائب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پارک های علم و فناوری پرچمدار توسعه و حرکت رو به رشد هستند، افزود: مجموعه دستگاه های اجرایی باید قدر تلاش های انجام شده در شرکت های دانش بنیان فارس را بدانند و هموار کننده مسیر راه آنها باشند نه اینکه خدایی ناکرده جلوی پای آنها مانع بگذارند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص شعار سال و شرکت های دانش بنیان خاطرنشان کرد: بازیگران اصلی این  صحنه در سال 1401، شرکت های دانش بنیان هستند و مجموعه معاونت علمی ریاست جمهوری باید به این باور برسند که جلودار این عرصه هستند.

عزیزی داشتن نگاه بلند به توسعه پارک های علم و فناوری را ضروری برشمرد و گفت: یک افق 50 ساله برای پارک ها باید در نظر گرفت و در کنار آن تمام دستگاه های اجرایی، بانک ها، امور مالیاتی، بیمه، صمت و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ اندازی پیش پای شرکت های دانش بنیان کفران نعمت است

سنگ اندازی پیش پای شرکت های دانش بنیان کفران نعمت است