مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 14:222022-04-30اقتصادي

هیچ بانکی اجازه ندارد حساب کارفرما را مسدود کند


فرماندار تویسرکان با بیان اینکه هیچ بانکی اجازه ندارد حساب کارفرما را مسدود کند گفت: با تمام توان به کارآفرینان کمک می کنیم به شرط اینکه کارفرمایان نیز کارگران خود را حمایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان ظهر امروز از تعدادی از کارگران واحدهای تولیدی این شهرستان به مناسبت روز کار و کارگر با حضور فرماندار و برخی از روسای دستگاه های اجرایی تجلیل شد.

در ابتدای جلسه طبق خواسته فرماندار، کارگران و کارآفرینان به بیان مشکلات و نیازهای حوزه کاری خود پرداختند؛ کارآفرینان از لزوم اضافه شدن حقوق کارگران، سخت شدن شرایط برای جذب نیروی کارگاه، تعدیل نیرو از سوی شرکت ها و کارخانجات و.

، بیمه، مالیات امور بانکی و تغییر نگاه بانک ها به کارآفرین ها و تولیدکنندگان، طولانی شدن روند اخذ مجوز سخن گفتند.

ایجاد زیرساخت ها و امکانات اشتغال و رشد برای ماندگاری جوانان در شهرستان، شناسایی استعداد کارگران و برداشتن موانع از جلوی پای کارگران صاحب ایده، ایجاد انگیزه، حمایت و امیدآفرینی از قشر کارگر، امنیت شغلی و حمایت دولت از واحدهای تولیدی و پشتیبانی از کارگر نیز از جمله مطالبات ارگران بود.

فرماندار شهرستان تویسرکان در این جلسه پس از شنیدن مطالبات، دو طیف کارگر و کارآفرین را افسران جنگ اقتصادی خواند و اظهار کرد: برای شکل گیری یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ بانکی اجازه ندارد حساب کارفرما را مسدود کند

هیچ بانکی اجازه ندارد حساب کارفرما را مسدود کند