مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-04-30اقتصادي

کمک 1500 میلیارد تومانی خیرین در ماه رمضان به کمیته امداد


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد از کمک یک هزار و 500 میلیارد تومانی خیرین در ماه رمضان به خبر داد.

- با اشاره به آمار اخذ شده از پویش اطعام مهدوی - افطاری ساده اظهار کرد: این پویش از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت که در قالب این پویش کمک های قابل توجهی از سوی خیرین و نیکوکاران صورت گرفته است.

وی با اشاره به پویش اطعام مهدوی - افطاری ساده گفت: 18 میلیون اطعام در میان نیازمندان توزیع شده است و علاوه بر این هفت هزار افطاری ساده و یک میلیون و سیصد هزار بسته معیشتی در مناطق صعب العبور توزیع شده است.

وی در رابطه با ارزش ریالی بسته ها و اقلام توزیع شده در بین خانواده های نیازمند و مددجویان تحت پوشش امداد تصریح کرد: ارزش ریالی این اقلام هزار و 500 میلیارد تومان محاسبه شده است.

علاوه بر اینکه در ایام ماه مبارک رمضان، 6 هزار آشپزخانه توسط گروه های جهادی، خیرین، مراکز نیکوکاری و … راه اندازی شده است.

آسوده با اشاره به اینکه خیرین در قالب پویش به عشق علی (ع) نیز حمایت های خوبی از ایتام را داشته اند، گفت: در قالب این پویش هفتاد هزار حامی برای حمایت از ایتام ثبت نام کرده اند که تا روز گذشته از این تعداد 25 هزار حامی مبالغی را به حساب ایتام مد نظر خود به صورت مستقیم واریز کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 1500 میلیارد تومانی خیرین در ماه رمضان به کمیته امداد

کمک 1500 میلیارد تومانی خیرین در ماه رمضان به کمیته امداد