مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-04-30بين الملل

نجباء: امتیازدهی جزو گزینه های مطرح نیست


جنبش مقاومت اسلامی نجباء در بیانیه ای به مناسبت روز قدس اعلام کرد که حقوق سلب شده فلسطینی ها با قدرت امکان بازپس گیری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس، بر تعلق تاریخی سرزمین های اشغالی به ملت فلسطین و هویت اسلامی تغییرناپذیر آن تاکید کرد.

این بیانیه با متهم کردن رژیم های سازشکار به سستی و خیانت در حق امت اسلامی، افزوده است: سازمان های بین المللی و سازمان ملل نیز هم راستا با صهیونیست ها، زیر بار فشار مستکبران رفته و در کنار زورگویان ایستاده اند.

جنبش نُجَباء در ادامه ضمن اشاره به اینکه امتیازدهی جزو گزینه های مطرح نیست ، خاطرنشان ساخت: ما با هر نفس اعلام می کنیم که حقوقِ سلب شده با قدرت امکان بازپس گیری دارد.

مقاومت اسلامی نُجَباء همچنین اعلام کرد که این جنبش به تلاش و هماهنگی با سایر گروه های مقاومت اسلامی در منطقه ادامه می دهد و برای مقابله با رژیم صهیونیستی آمادگی کامل دارد.

بیانیه مزبور به رعب و نگرانی اسراییل از فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اشاره و اضافه کرد: عظمت امام خمینی (ره) باعث شعله ور شدن احساسات امت و روشنی روح اسلام در روز قدس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجباء: امتیازدهی جزو گزینه های مطرح نیست

نجباء: امتیازدهی جزو گزینه های مطرح نیست